اذعان صهیونیست‌ها به دستاورد‌های انقلاب

اهتمام رسانه های رژیم صهیونیستی به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران چشمگیر بود و آنها فاش کردند اسرائیل با پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگ ترین هم پیمان خود را از دست داد.

 رسانه های رژیم صهیونیستی با پخش برنامه هایی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ضمن اذعان به دو دستاورد از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه افزایش سن امید به زندگی و تحصیلات زنان ، اعلام کردند انقلاب اسلامی باعث رشد و ارتقای اکثریت مردم ایران شده است.

اهتمام رسانه های اسرائیلی به چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران چشمگیر بود و آنها فاش کردند اسرائیل با انقلاب اسلامی ، بزرگترین هم پیمان خودش را از دست داد.
گزارشگر المنار در گزارشی گفت: پیروزی چهل سال پیش انقلاب اسلامی در ایران از نظر صهیونیستها یک حادثه عادی نبود بلکه از آنان یک زلزله بود که آثار عمیق خودش را بر آینده رژیم اشغالگر و منطقه گذاشت و این چیزی است که مناحیم بگین نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی پیش بینی اش را کرده بود . رسانه های صهیونیستی دیروز (در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران با پخش برنامه ها و تصاویری ) این مرحله را که از نظر آنان برای اسرائیلی ها دردناک بود یادآور شدند و اعلام کردند اسرائیل طی آن یک هم پیمان راهبردی را از دست داد.
اسحاق سیگیف وابسته نظامی رژیم صهیونیستی در زمان شاه به تلویزیون این رژیم گفت:« خطر ، پیش چشم بود و من تانکها و سربازان ایرانی را دیدم که به سفارت (رژیم صهیونیستی در ایران) حمله می کنند . شماری از انقلابیون به سفارت ما حمله کردند. فهمیدیم که هیچ فرصتی برای مقابله با آنان وجود ندارد . از طریق پشت بام فرار کردیم. با یک نردبان به طول هفت متر بالای پشت بام رفتیم و به ساختمان دیگری رفتیم و گریختیم.»
راز تسمیت کارشناس صهیونیست در امور ایران به تلویزیون این رژیم گفت :« ریشه های دشمنی جمهوری اسلامی ایران با اسرائیل به ایدئولوژی این کشور و به اصول و آموزه های امام خمینی (ره) باز می گردد و تا زمانی که آیت الله خامنه ای آنجاست هیچ تغییری در ارزشهای اساسی انقلاب اسلامی ایران به وجود نخواهد آمد.»
دیپلماتهای صهیونیست که از تهران گریخته اند تأیید کردند از نقشه های کودتا علیه انقلاب در روزهای اول پیروزی اطلاع داشتند و تا آخرین لحظات نیز امیدوار بودند کودتا جواب بدهد.
سیگیف گفت:« امام خمینی (ره) در فرودگاه تهران فرود آمد و من و وابسته موساد ( سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی) درخواست کردیم که برویم میدان شهریار تا ببینیم هواپیمایی که حامل امام خمینی(ره) بود چگونه فرود می آید . ژنرالها گفتند کودتا خواهند کرد و منتظر کودتای آنها ماندیم اما برای ما روشن شد که همه چیز تغییر کرده است.»
مؤاف فاردی تحلیلگر سیاسی به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت :« ما ترجیح می دادیم انقلاب را در ایران به عنوان یک قدرت سرکوبگر ببینیم اما اوضاع بر عکس شد و میانگین زندگی در ایران پیش از انقلاب ۵۶ سال بود اما امروز ۷۵ سال شده است . پیش از انقلاب میزان زنان با سواد در ایران فقط ۲۰ درصد بود اما این رقم تا سال گذشته به ۸۰ درصد رسیده بود. انقلاب باعث رشد و ارتقای بیشتر مردم ایران شده است.»
گزارشگر افزود گفتنی است رژیم اشغالگر صهیونیستی سیاست خصمانه علیه جمهوری اسلامی در پیش گرفت و آن را خطر اساسی برای موجودیت خود دانست به همین سبب عامل اساسی تحریمهای آمریکا علیه تهران بود.

شما ممکن است علاقه مند باشید به

دیدگاه خود را وارد نماید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *