هشدار رهبر انقلاب در باره تلاش برای از بین بردن نام شهدا

به شما عرض می‌کنم انگیزه‌هایی وجود دارد برای این که یاد شهدا به فراموشی سپرده بشه. انگیزه‌های بسیار شدیدی وجود دارد که اینها را به فراموشی بسپارند. چیزهای دیگه ای رو مطرح کنند و جلوه های کاذب را عظمت های دروغین را مطرح کنند تا عظمت های واقعی از یادها برود.

نگذارید غبارهای فراموشی که عمدا گاهی این غبارها را می خواهند بر روی این خاطره های گرامی بپاشند و قرار بدهند نگذارید روی این خاطره های گرامی را بگیره ، زنده نگه دارید. مسئولین هم بایستی این کار را بکنند مسئولین بنیاد شهید هم موظفند مسئولین دستگاه های دیگر دولتی و عمومی هم وظیفه دارند.

خود خانواده ها هم در محیط هایی که شعاع نفوذ و سلطه آنهاست اینکار را انجام بدهند. از نام شهید از افتخار به شهید هرگز غفلت نکنید.  شما ببینید توطئه های دشمن تا کجا از لحاظ فرهنگی و سیاسی نفوذ می کند و چقدر من و شما باید هوشیار باشیم که جلوی این توطئه ها را بگیریم.

اینها نمی فهمند چکار می کنند مفهوم شهادت، مفهوم مجاهدت فی سبیل الله، مفهوم صبر بر اینها مفاهیم عظیمی است اینها در زندگی روزمره جامعه اسلامی اثر دارد همین ها انقلاب را حفظ کرده است برادر خواهر، همین ها انقلاب را حفظ کرده. ما به این نام ها به این یادها نیاز داریم.

این شهیدان هرگز از یاد ما نخواهند رفت از یاد ملت ایران شهیدان نخواهند رفت.

شما ممکن است علاقه مند باشید به

دیدگاه خود را وارد نماید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *